niedziela, 2 lutego 2014

12.Pomysł!

W tej notce chciałbym was zapoznać z pewnym pomysłem:


Ostatnio myślałem nad tym jak  zrobić aby mój blog był ciekawszy i...wymyśliłem! Będę pisał coś w stylu opowiadania. Historie będą całkowicie zmyślone. Bohaterami będą Eminem i Crispy (czyli ja) a także wiele innych. Nie wiem czy będzie się to wam podobało, więc wolę się zapytać o to na stronie 'Eminem Polska' gdzie jestem adminem. Jeśli chcecie wyrazić swoją opinię wejdźcie tutaj ----> KLIK

Piszcie także co chcielibyście dodać ;)

To chyba tyle ;)

Czołem!

4 komentarze:

  1. Jak chcesz to w tych historiach możesz też użyć mnie jako postaci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram! Dobra myśl! Masz moje uznanie, pisz opowiadanie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Crispy pisarz edyszyn 200
    Czekam na 50 twarzy Crispyego

    OdpowiedzUsuń