piątek, 17 stycznia 2014

8.Speedway European Championship

Heh...nie wiem w sumie co napisać bo...tak na prawdę chciałem się tylko pochwalić moim niesamowicie słabym zdjęciem ;) To tak...zawody były całkiem spoko ale nie podobało mi się jak to nagle "najwięksi" kibice z Rzeszowa niemiłosiernie wygwizdywali Nickiego Pedersena :/ Zawodnik jest jaki jest. Ale zawsze zrobi powyżej 10 punktów. Za to każdy klaskał Martinowi Vaculikowi (Unia Tarnów). Nie rozumiem tego. Chłop który jeździ dla Tarnowa jest gwiazdą w Rzeszowie. Gdy biłem brawo "Powerowi" po jego zwycięskim biegu podszedł do mnie jakiś facet i powiedział "Czemu bijesz brawo tej szmacie? Przecież to sprzedawczyk!"  odpowiedziałem: "Bo jest z Rzeszowa." Teraz Duńczyk będzie reprezentował barwy Unii Leszno. Jeśli w ramach jakiegoś turnieju przyjedzie na Stadion Miejski w Rzeszowie to według mnie powinien być chociaż w małym stopniu szanowany ponieważ jeździł i wygrywał dla nas. Może to co piszę nie jest dla was zrozumiałe itp. ale to jest moje zdanie :p Nicki jest czasem chamski ale wtedy właśnie udowadnia że "żyje żużlem" ponieważ za wszelką cenę chce wygrać i nie odpuszcza. Właśnie za to powinien być szanowany. ;) To jest moje zdanie na jego temat. Trzymajcie zdjęcie z tych zawodów. Jakość powalająca -_- Czołem!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz